Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Pressemeddelelse januar 2018 Updated maj 2021

Pressemeddelelse: AMCS køber Brady Recycling Solutions

Ring tilbage til mig

AMCS-investeringer styrker yderligere deres engagement i at muliggøre den cirkulære økonomi.

LIMERICK, Irland- AMCS, verdens førende leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds- og genanvendelsessektoren, har i dag annonceret købet af Brady Recycling-løsninger fra Brady PLC (BRY. L), en global leverandør af handels-, risikostyrings- og afviklingsløsninger til energi-, råvare- og genanvendelsessektorerne.

Overtagelsen udvider AMCS' portefølje med en række løsninger, der er designet specielt til kommerciel genanvendelse af metalskrot. Brady Recycling har en international kundebase på over 100 metal- og andre genbrugsvirksomheder i Nordamerika, Europa og Australasien.

I en kommentar til købet, SAGDE AMCS CEO, Jimmy Martin:

"Vi er glade for at kunne byde brady recycling-løsningernes kunder og medarbejdere velkommen til AMCS. Dette opkøb styrker vores position som den førende teknologileverandør til den globale genbrugsindustri. Det understreger også vores fortsatte engagement i at levere praktiske og gennemprøvede løsninger, der understøtter omstillingen af branchen til en cirkulær økonomi." "Vi er forpligtet til en problemfri overgang for Brady Recycling-løsningernes kunder og medarbejdere og ser frem til at give dem et endnu større niveau af support og engagement gennem vores globale placeringer."

Beslutningen om at erhverve Brady Recycling-løsninger er i overensstemmelse med AMCS' vækststrategi på det globale affalds- og genanvendelsesmarked, både organisk og gennem målrettet opkøb. I de seneste par år har virksomheden fortsat med at styrke sin position med opkøb af Nordamerika baseret PC Scale Inc., P &L Software og GMT i Europa, og Wastedge i Australien. I 2017 købte AMCS Senddr og dens innovative online Digital Engagement-platform. Virksomheden har også sikret betydelige nye forretningsgevinster på alle sine primære markeder, som omfattede en række nationale og internationale mærker.

Del dette på:

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Vores platform til metalgenanvendelse vil øge din samlede driftseffektivitet, reducere omkostningerne og øge din profitmargin. Find ud af hvordan i dag.

Anmod om en tilpasset demo

Brochure om genbrug af metal

Lær, hvordan AMCS Platform for Metal Recycling vil strømline driftsprocesser i hele din virksomhed og øge både effektivitet og fortjenstmargener.

Download brochure

Ressourcer

Begivenhed

ESG Europe Summit